Kunstgressåpning i sprutregn!

Kunstgresset ble åpnet i akkurat slikt vær kunstgress er best.
Regnet sprutet ned, men allikevel var banen uten overvann med glimrende forhold til showkampen mellom Sandefjord fotball og Tjølling.Veldig mange hadde trosset været og vi fikk en feiende flott åpning med innmarsj av lagene våre ledet av trommekorpset.
Tjodalyng skolekorps stilte opp og vi fikk taler og hilsener fra ordfører Rune Høiseth, fotballkrets, idrettskrets og idrettsråd.
Leder i klubben benyttet anledningen til å takke alle de som har lagt ned betydelig både lønnet og ulønnet arbeid i byggeprosessen.
Vi snakker om i overkant av 1000 dugnadstimer!!! og uten denne innsatsen hadde ikke dette vært gjennomførbart!
Per Ravn Omdal hilste og gratulerte fra Norges fotballforbund.
Omdal tok også  første avspark sammen med ordfører Høiseth.
Lissepasningen ble sendt til to av klubbens yngre spillere som skulle prøve å score på et av klubbens æresmedlem Ole Peder Østby.
Etter dette ble det kaffe og kaker.
Og da snakker vi kake!
John Hansen, en av klubbens trofaste sponsorer stilte opp med godt over to meter kunstgresskake!
Ettermiddagen ble avsluttet med foreldrekamper og grilling!

Del innlegg på Facebook

Se andre innlegg