Ny Klubbgenser fra Umbro

Alle spillergensere leveres med Tjølling-logo, Umbro-logo, Albert Bøe-logo, Larviksbanken-logo og initialer på bryst.

Tjøllinglogo og lag (eks. J98 håndball) på rygg.
PRISER FOR SPILLERE:
STR 116-164: kr. 300.-
STR XS-XXXL: kr. 350.-

PRIS FOR SUPPORTER:
(Supportergenser har ikke Tjøllinglogo på rygg)

STR XS-XXXL: 390.-

Prisene er redusert med hele klubbens rabatt og i tillegg delsponset fra Umbro-pakken til TIF.

Klubbkolleksjonen vil være tilgjengelig på klubbkontoret fra tirsdag i uke 51.Kom og finn riktig størrelse!

Bestilling
Klubben bestiller gensere til denne prisen 2 ganger i året.
Lagene bestiller gensere ved å sende bestilling til lagleder/oppmann laget.
Lagleder/oppmann sender inn fellesbestilling til leder@tjollingif.no på utsendt bestillingsskjema.
Du kan gjerne bestille andre Umbroartikler fra kolleksjonen i samme sending!
Hele kolleksjonen ser du her!

Frist for innsending er 15. januar – lagleder/oppmann må ha bestilling senest 13. januar.

Bestillingene merkes med for eksempel: (J98 håndball).

Spons
Ønsker noen lag å finansiere genseren ved å skaffe spons ut over det som er trykket på genseren fra før, så kan det settes logoer på hver arm.
Vennligst ikke benytt våre eksisterende klubbsponsorer. Se sponsorliste på www.tjollingif.no

Styret håper med dette å profilere alle lag mer likt og at gjennkjennelsesverdien for våre lag i kamper og turneringer er mer tydelig.
Trenere vil også samtidig få tildelt genser fra klubben.

Sportslig hilsen
Tjølling IF