2 plass i Runar Cup til Tjølling/Fram G15

G15 Tjølling/Fram tok seg i helgen helt til finale i Runar cup, hvor de møtte nettopp arrangørlaget Runar. Etter en jevn 2 omgang hvor guttene hentet inn mål etter mål etter først å ha ligget under 4-9 til pause, trakk Runar det lengste strået og endte opp med seier 13-16. Selv om det endte med tap i finalen viste guttene våre gode takter gjennom hele cupen og vi gleder oss til å følge med på dere denne sesongen. Vi gratulerer guttene så mye med en sterk 2 plass i helgen!

Guttene sesongåpner borte mot Notodden søndag 18 september og har første hjemmekamp i Framhallen 26 september.

Vi minner om at håndballsesongen 2022/2023 braker løs i Tjøllinghallen denne uken og allerede førstkommende torsdag tar damelaget imot Teie i sesongens første hjemmekamp. Kampstart er 20:30. Ta turen til hallen og hei frem damene våre. Tiffen opp og frem!

Del innlegg på Facebook

Se andre innlegg