Høstmuligheter fra Ullmax

Høsten bringer med seg mange muligheter!

Høsten bringer med seg mange muligheter!

Vi håper dere er godt i gang med Ullmax-salget! Her kommer litt tips om hvordan dere kan løfte salget deres enda mer:

Super Active – den nye Micro – en av våre favoritter!

Tips for litt ekstra i lagskassen…

Har dere lastet ned deres klubb-banner? Bruker dere Facebook som salgskanal?

På deres klubbside, under punktet reklamebanner, laster dere enkelt ned deres unike foreningslink og banner. (det er bare lagets it-ansvarlig som kan publisere materialet på deres foreningsside, så ta kontakt med han/henne).

Når alt er innstallert og klart – klikker kunden på linken/banneren og kommer direkte til Ullmax webshop. Kunden blir på denne måten knyttet til nettopp deres forening og dere får 20% i fortjeneste.

Disse linkene og bannerne kan dere selvsagt markedsføre på deres Facebook side samt øvrige sosiale medier. Dette er et perfekt supplement til ordinært salg med deres salgsvesker.

Ullmax kundesupport – våre favorittjenter!

Ullmax kundsupport. Pirjo, Linda och Maria

Det er alltid mye hyggeligere med et ansikt! I løpet av høsten vil vi derfor presentere menneskene bak Ullmax.Først ut er jentene på Kundesupport. Fra venstre Pirjo, i midten Linda og til høyre Maria.

Pirjo er vår finske representant som også kan titulere seg som «Världsmästare i Isvakssimning». Med 16 års erfaring fra MQ kan Linda alt om klær og sitter inne med mange gode salgstriks.

Maria er vår egen allsvenske sportstjerne, er hun ikke på kontoret finner vi henne på fotballbanen på trening med KIF Örebro.

Så da forstår dere hvilken gjeng som er her for dere. Sammen kommer vi til å nå deres mål og drømmer!

Vennene på Ullmax ønsker dere en flott oktober-måned!