Informasjon fra styret!

Til: Tjølling IFs medlemmer

Nytt fra styret

Generelt

Det nye hovedstyret og sportslig utvalg har vært på plass i ett år. Ting begynner å falle på plass, men mye arbeid gjenstår for å systematisere og organisere klubben i en mer helhetlig og samlende utvikling.

Det jobbes med anleggsutvikling (forprosjekt kunstgressbane), markedsføring av klubben(hva kan vi tilby sponsorer samlet osv) Arrangementer, sommerskole og nye cuper(arrangert av TIF) Trener og spillerutvikling, (samarbeid Sandeford fotball, Spenst osv)

Nytt system for E-post og hjemmeside. Dette er på plass pr 10.02.09. Velkommen til Tif’s nye sider.

Økonomi

Vårt nye budsjett for klubben vil balansere med et nullresultat og en omsetning på 3,5 mill kr.

For å holde dugnadsvirksomheten på et minst mulig nivå har vi sagt nei til papirinnsamling og satser for fult på nye cuper i fotball og håndball. De første resultatene er enestående og en hjertelig takk til alle som her har bidratt. Opp mot 85 lag på hver cup og gode inntekter. Nesten 100000 i omsetning.

Vi vil i løpet av mars også vurdere årets lotterier og kalendere. Jobber for å få til produkter som er lettere å selge og mye mindre antall.

For å holde kontingenten på samme nivå ett år til må vi gjennomføre dette.

Klubbkontor

Vi har laget en avtale med Håkon Gustavsen om å bemanne klubbkontoret vårt hver man, tir og torsdag fra kl 10-14. Dette er nå i gang og hans første oppgave blir å samkjøre alle laglister inn i vårt nye e-post og medlemsregister. Videre blir han kontakt mot krets og vil være den som vil videreformidle årsplaner og dugnadslister. Dette kommer ut etter årsmøtet 12.02.09.

Grasrotandelen

En ny inntektsmulighet for klubben. Vi har laget kort med info som kan gis til din spillekommisjonær. Vi håper du kan støtte oss her uten att du selv betaler noe!! Blir også sendt ut til alle i Tjølling og omegn.Salg av sportsutstyr klubbhyttaUMBRO og Sundøy Sport kommer og arrangerer utstyrskveld på klubbhytta 23.feb 2009 frakl 17.30 til 20.00Her vil det være mange tilbud samt nye spesialpriser på klubbdress og klubbgenser som kan prøves, bestilles og betales her.Vi lager laglister og holder kortterminal for betaling.Vår nye avtale med Umbro gir oss ekstra inntekter og ekstra rabatt ved samlebestillinger.Vi gir Deg denne prisen ved forskuddsbetaling på bestilt dress og genser.Materialforvalterene Bernt Olav og Tom tar seg av alle lag/klubbbestillinger. Fotball,Allidrett og Håndball.De samler også inn drakter, baller og legekofferter etter sesongslutt for alle lagDansegalla 21. marsBli med og lag årets party i Tjøllinghallen til en hyggelig kveld sammen med din vennegjeng.
Tjølling er i år 120 år og vi håper å se dere.
Vi lager hyggelig stemning og holder av bord til deg og dine.
Spesialpris til alle som er medlem av Tjølling IF på forhåndsbestilling innen 10. Mars.
Billetter bestilles og hentes på vårt klubbkontor.
Medlemspris: 200 kr

Tjølling IF