Norges beste trenerforbilde

Nå er jakten på Norges beste trenerforbilde i gang igjen! Om vedkommende finnes i deres klubb, vinner dere en inspirerende treningsøkt med Ståle Solbakken, Tarik Elyounoussi eller en av de andre idrettsprofilene som er med og fronter kampanjen.Kåringen foregår på www.trenerforbilde.no.

Vi håper vedlagte tekst og bilder kan brukes til en nyhetssak på deres nettsider, eventuelt videreformidles til rette vedkommende i klubben.

Alle trenere kan nomineres, uansett idrett og aldersgruppe. Kampanjen er et samarbeid mellom AV-OG-TIL og Norges Fotballforbund, Norges Håndballforbund, Norges Kampsportforbund, Norges Danseforbund og Norges Svømmeforbund.

Målet med kampanjen er å hylle alle de flotte ildsjelene som holder idretts-Norge i gang, og samtidig sette søkelyset på den viktige funksjonen trenere har som rollemodeller for barn og unge. Kåringen er en del av Se & bli sett-kampanjen til AV-OG-TIL.

Håper vi får inn trenernominasjoner fra deres klubb!

Her kan du se jurymedlem Ståle Solbakken fortelle om kåringen på TV2 Sport:

Se også informasjonsskrivet her.
Nyhetssak trenerforbilde 2013.pdf

Del innlegg på Facebook