Stor feiring av Tjølling Idrettsforenings 130 års jubileum!

Det meldes om veldig bra oppmøte og god stemning hele kvelden.
170 deltok på festmiddagen.

Styreleder Jørn Østby ønsket velkommen til festen.
Gjestene fikk servert spekemat med tilbehør, og til dessert ble det servert frukt og jubileumskake sponset av Total Økonomi.
Under og etter middagen ble det solgt masse lodd hvor vi loddet ut mengder av sponsede premier.
Etter middagen var det tid for prisutdeling.
Pris for årets damespiller i håndball gikk til Maria Halvorsen, årets herrespiller i håndball gikk til Daniel Granli og prisen for årets håndballtrener gikk til Yvonne Caspersen.
Pris for Årets damespiller i fotball gikk til Silje Skjeggerud, årets herrespiller i fotball ble Henrik Evensen og årets fotballtrener ble Espen Holtan.
Det ble også delt ut priser for årets ildsjeler og disse gikk til Jarle Gogstad og Jon Atle Korslund.
Kjell Skallist stiller alltid opp sporty som han er, og han kom og ga en flott oppdatering på Tjølling IF`s historie gjennom 130 år..

Brothers spilte deretter opp til dans, og mange benyttet anledningen til å få seg en dans.